رد ريهام حجاج على صور زواجها الأول

هبة عبدالله
ثقافة وفنون
رد ريهام حجاج على صور زواجها الأول

أعلنت منذ أيام قليلة الفنانة ريهام حجاج، زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة حيث نشرت عبر حسابها الشخصى بموقع “انستجرام” خبر زواجهما .

وعقب أنباء زواج ريهام حجاج، انتشرت على مواقع التواصل الاجتماعى، صورة من عقد قران ريهام حجاج فى زواجها الأول، والذي يعود لحوالي 10 سنوات من الآن، حيث كانت ملامح ريهام مختلفة عن الآن، وهو ما جعل الكثيرين يعلقون على الصورة .

ريهام حجاج اختارت أن ترد بشكل واضح وصريح عبر حسابها على انستجرام، حيث نشرت الصورة والتى كانت محل سخرية من البعض لزواجها الأول، وعلق قائلة: “الناس التافهة اللى اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابى من مجلة و تنشرها على أنها شئ ممكن يضايقنى احب اقولهم إطلاقا”.

وتابعت “كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من رجل مطلق اصلا ان دلت على شيء فتدل على مرض النفوس ونصيحة للستات الفاضية.. مافيش راجل بيتسرق”.

وأضافت “الناس بتتجوز و تطلق عادي و كل شيء قسمة و نصيب و ربنا اللي بيبقى كاتب و مقدر .. بلاش تفاهة و لو كل واحد طلع صورته من 15 سنة هيلاقى شكله اختلف عادي .. (خاصة صور الافراح اللي فيها ٣ كيلو ماكياچ) دا رسمة الحواجب بتفرق .. المهم الجوهر و أنا مفيش حاجة فى حياتى ممكن اتكسف منها و اللي حاصل دا ما شيء غير  تفاهة وحقد عشان دا جواز .. اللي الناس بتباركلى عليه .. لا خبر بقضية قتل و لا فضيحة مخلة للآداب .. كفاية هري و صحافة صفرا .. طبعا الكلام دا للمرضي النفسيين أما كل الناس الطبيعية التي باركتلي وفرحتلي و معرفتش ارد عليهم من كترهم ..بشكرهم و بقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم يوم 10 فبراير على الـCBC  ان شاء الله”

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.